Post by thyinebespocen on Feb 9, 2022 16:01:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodittaa ääretöntä kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Defense Zone 3 HD 2022 version ▞▞▞
Kaatuu jatkuvasti kolmannen kartan ensimmäisessä aallossa. Ja minulla on uusin versio android 9:stä, joka on pysähtynyt samsung a50:een
Paljon hauskaa, paljon yksityiskohtia, ei liian helppoa...
Alussa näytti hyvältä, mutta siitä tuli naurettavan vaikea ja aikaa vievä.
Defense Zone 3 HD Estrategia dnpz
Taso 16 on tapa vaikeaksi helpolla, ei hauskalla
Tulee rahan nappaja! Älä imeydy! Kuten muut ovat sanoneet, ensimmäiset tasot ovat hauskoja. Jossain vaiheessa eteneminen ei ole mahdollista edes helpossa tilassa. Ajattelin, että pelasimme, olen pelannut tätä tarpeeksi... Luulen, ettei minua haittaa maksaa muutama taala nyt ylimääräisten kolikoiden ostamisesta. Vaikka jokainen tila olisi täysin tukossa parannettujen, tehokkaiden aseiden kanssa, ei ole mahdollisuutta. Pelaa, kun se on hauskaa, anna periksi, kun se tuntuu mahdottomalta. Koska se on. Käytät vain vähän rahaa ilman hauskaa.
Tämä peli, kuten monet, on suunniteltu saamaan sinut käyttämään rahaa voittaaksesi sen. Se on ymmärrettävää, mutta kauhean pelin tekee siitä, että "helppällä" tasolla on mahdotonta päästä viimeisille 5 tai 6 kartalle... helppo taso ei ole ollenkaan helppo perinteisessä pelin mielessä. Se on harhaanjohtavaa, ja vihaan petollisia taktiikkaa saada sinut käyttämään rahaa. Käytin muutaman dollarin ostaakseni pelin, en usko, että on rehellistä odottaa ihmisten kuluttavan ylimääräistä niin sanotulla "helppo"-tasolla vain päästäkseen loppuun.
Syvällisesti ja viihdyttävästi. Vaatii kuitenkin opetusohjelman. Se vain heittää sinut peliin.
Pidän tästä pelistä. pls luo lisää tasoa joka viikko tai kuukausi. Kiitos
Sovelluksesi pysyy tyhjänä, kun näytät mainoksia pisteeseen, jota en enää voi pelata.
Melko siisti aloitti juuri sen pelaamisen yrittäessään päihittää ensimmäisen Master-tankin.
Subway Kiddy Runner: Prince Run Arcade mzj
Grafiikka on upea. Erittäin korkeat yksityiskohdat. Toisin kuin muut tornipuolustuspelit, voitto on erittäin kohtuullinen vihollisten tuhoamiseen, ja tornien päivitykset sisältyvät tavalliseen peliin. Sinun ei tarvitse ansaita kolikoita ostaaksesi päivityksiä, palataksesi takaisin ja toistaaksesi tasoja yrittääksesi saada 5 tähteä. Käytä vain päivityksiä ja selvitä se!!
Jos kehittäjä pystyy ainakin antamaan pelaajille mahdollisuuden päivittää tornin perustilanne, se voi olla laadukas peli tornipuolustuspeleihin. Vaihe 5 on kuitenkin lähes mahdotonta ohittaa. Jos pelaaja todella haluaa puhdistaa koko vaiheen, vain "maksa voittaaksesi". Parempi pelata muita kuin tällaista "maksa voittaa" -peliä
Olisi hienoa, paitsi että se kaatuu jatkuvasti.
Toisin kuin kaksi ensimmäistä, tämä on voitto voittaa. Suosittelen kahta ensimmäistä, jos et ole vielä pelannut niitä.
Maksa voittaaksesi pelin. Hauskoja ensimmäisiä tasoja, sitten tyhjennä lompakkosi.
Hyvä grafiikka, siisti muotoilu, tarvitsee selkeämmän selityksen vaihtoehdoista ensimmäisellä tasolla.
Kiinteä peli toistaiseksi sinun on todella kiinnitettävä huomiota tai voit hävitä nopeasti
OMG. Jokainen rahan vaihe ei riitä, joten sinun on ostettava ilmainen tai maksullinen tila. Toisin kuin aikaisemmat sukupolvet. Pidän parempana sukupolvea 1 ja 2. Ja haaste on olla rehellinen, tässä ei ole paljon järkeä. Koska vihollinen on vahvempi, on enemmän ärsytystä...
Paras puolustustornipeli koskaan. Menee kuitenkin todella vaikeaksi, ja sinun täytyy käydä pelissä jatkuvasti 15-20 minuutin välein pelaamatta lisäämällä dollariasi, jotta sinulla on tarpeeksi aloitustasoa päästäksesi eteenpäin pelissä
Jopa sille oudolle henkilölle, joka tykkään toistuvasti pelata tornipelejä yhä uudelleen ja uudelleen kymmeniä kertoja, tämä vaikeustaso on mieletön. Olen pelannut kirjaimellisesti lvl:n 8 satoja kertoja, enkä pääse ohittamaan 25/30 useimmiten 11 kertaa. Jos voisit tehdä pelistä fyysisesti mahdolliseksi voittaa, arvostan tätä peliä paljon korkeammalle, koska kaikki muu kuin vaikeus riittää. Mutta olen varma, että et, koska se on tarkoitettu pelien myyntiin. Joten se ei vain ole hyvä
Erittäin hyvä peli. Maksa kuitenkin voittaaksesi. Tulee mahdottomaksi jo tasolla 3, jopa helpolla tilassa. Ei suositeltu.
Mutta voiko joku selittää minulle, mikä peli pysähtyy aina kun pelaan sitä, se on todella ärsyttävää, se on hyvä peli, mutta vain suuteleminen pysähtyy itsestään
Saavuttaa pisteen, jota on käytännössä mahdotonta voittaa. Suunniteltu saamaan sinut maksamaan pelin sisäisistä tuotteista.
häiriöt ja pysähtymiset tiellä 15, kohtaus 2
Hauskaa, mutta on liian vaikeaa saada sinut käyttämään oikeaa rahaa tehostukseen. Täsmälleen sama strategia, jota PVZ2 käytti. Odotin sitä EA:lta, mutta en indie-kehittäjältä. Surullinen!
Et yksinkertaisesti tule löytämään parempaa Tower Defense -sarjaa kuin tämä Defense Zone Strategy -järjestelmä. se on moderni, kartat ovat kauniita .....alkuvaiheessa, mutta siirtyvät nopeasti sotaalueen jälkiseurauksiin hyökkäyksen lopettamiseksi välttämättömän määräysten hellittämättömän jyskytyksen vuoksi. Ole valmis ryöstelemään, jos olet noob, jonka voit tehdä. Ota helpoin tapa pysähtymällä aina, kun leikkaat naulan asettamalla laajan valikoiman. että tornit näyttävät tulevan. Muuten voitat lopulta.
Liian kovat tasot helpolla vaikeudella
Etkö halua lisäyksiä? Aseta laite lentokonetilaan ennen pelin avaamista. Nauttia! Täysin mahdotonta päästä läpi tehtävästä 4! Olen pelannut helpolla & ei pääse ohi aallosta 29. Minulla on kenttä täysin täynnä vahvimpia aseita päivitetty huipulle. Minä jopa ravistelen aktivoidakseni helvetin tulen, yritä laittaa puolikenttä päivitykseen taukotilaan ennen. Kokeiltu monta kertaa monella tapaa. Terveys loppuu aina kesken. Ei pitäisi joutua ostamaan ylimääräistä terveyttä päästäkseen ohi
on niin vaikea luottaa, kun aseet eivät riitä vahingoittamaan vihollista
Minulla oli tapana pelata Robo Defense -peliä, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran, se oli VUOTTA sitten... Yhtäkkiä halusin pelata uudelleen, ja Defense Zone näkyi jatkuvasti samanlaisena/suositeltuna suosittuna pelinä, joten yritin sitä. Toistaiseksi se on täsmälleen kuten Robo Defense, vain 1000% parempi! Erittäin koukuttava ja erittäin hauska strategioita! Hienoa työtä kehittyvälle tiimille!
Tasot ovat liian pitkiä, lyhennä aikaa.
Невозможно пройти без донатов
Hieno peli, mutta puolustukseen tarvittavaa rahaa voisi vähentää
Helppokäyttöinen, melkein ei mainoksia.
paska
pelisi pysähtyy tehtävään 2, normaalitilan aaltoon 17/20. pysähtyy myös helpossa tilassa aallolla 4, tehtävä 3. Korjaa. Valikkovaihtoehto tulee näkyviin molemmilla kerroilla ja mahdollisuus käynnistää uudelleen, ladata tai lopettaa peli.
Peli näyttää siistiltä, mutta se on järjettömän vaikeaa, jotenkin kaipaa tornipuolustuspelien pointtia, jossa asiat muuttuvat jatkuvasti vaikeammiksi ajan myötä. Zoomauksen ja kartan laajuuden ansiosta kartoilla liikkuminen on hankalaa. Jokainen taso kestää myös iät. Yhdellä lavalla voi helposti viettää tunnin. Olisi kiva pelata sitä enemmän.
mahtava peli, avaa jatkuvasti valikon tasolle kolme noin 2 aallolla, eikä anna minun jatkaa. se antaa minulle vaihtoehtoja käynnistää uudelleen tai ladata, mikä asettaa minut äärettömään silmukkaan. todella turhauttavaa.
aluksi kyllä aika jännittävää. luvussa 4 pelaan yli 2 tuntia voittaakseni kyseisen luvun. Kokeilin eri taktiikkaa, mikään ei muutu ollenkaan.
Hyvä ensimmäinen kierros, he pakottavat tämän varhaisen tarkastelun. Haluaisin nähdä enemmän pelistä ennen kuin arvostan korkeammalle
Tarvitsee opetusohjelman aseiden toiminnasta. Myös peli pysähtyy satunnaisesti minuun ja ainoa tapa päästä ulos on ladata, käynnistää taso uudelleen tai lopettaa taso.